Książki autorstwa Jim Blythe

Oferujemy 26 tytuły (w tym 1 nowość) autorstwa Jim Blythe. Od tytułów najstarszych po obecnie popularne, jak na przykład Very Short, Fairly Interesting and Reasonably Cheap Book Abo, Business to Business Marketing Management czy Essentials of Marketing Communications. Książki Jim Blythe zostały wydane między innymi przez wydawnictwa Sage Publications, PEARSON czy Cengage Learning. Znajdziesz je w kategorii Sales & marketing.

Wszystkie książki autorstwa Jim Blythe

Wyświetlono 1 – 24 z 24 pozycji

Następna

Strona 1. z 1

Poprzednia

Sortuj według i pokaż tylko dostępne

Następna

Strona 1. z 1

Poprzednia

Pozycji na stronie

Szukasz innego autora?

Na skróty


Zainspiruj się

Zniżki dla uczniów, studentów i nauczycieli oraz posiadaczy kart ISIC/ITIC/IYTC.

250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Copyright ©2008-16 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżoneMapa strony


Konto: Logowanie

Język:

Wyjątkowa księgarnia oferująca miliony książek w świetnych cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 199 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: