42 Rules for Outsourcing Your Call Center (2nd Edition) / Libristo.pl
42 Rules for Outsourcing Your Call Center (2nd Edition)

Kod: 08787550

42 Rules for Outsourcing Your Call Center (2nd Edition)

Autor Geoffrey A. Best

A compilation of real-life problems, lessons learned, pitfalls found, and practical approaches for planning, implementing, and outsourcing call center operations that provides a path for companies outsourcing their first call cent ... więcej

99.38


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy za 14 - 18 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Więcej informacji o 42 Rules for Outsourcing Your Call Center (2nd Edition)

Za ten zakup dostaniesz 58 punkty

Opis

A compilation of real-life problems, lessons learned, pitfalls found, and practical approaches for planning, implementing, and outsourcing call center operations that provides a path for companies outsourcing their first call center with a logical sequence of steps.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

99.38

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: