51 IDEAS PARA HACER BUENA RADIO / Libristo.pl
51 IDEAS PARA HACER BUENA RADIO

Kod: 15229365

51 IDEAS PARA HACER BUENA RADIO

Autor JOSEP MARIA MARTI MARTI

Este libro habla de cómo el autor entiende que se puede hacer buenaradio. De entre todo aquello que, según él, ayuda a conseguir esteobjetivo, ha seleccionado 51 o, para ser más exactos, 50+1 aspectosconcretos. Podrían haber sido ... więcej

74.58

Zwykle: 74.59 zł

Oszczędzasz 0.01 zł

Dostępność:

50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.
Przeszukamy cały świat

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o 51 IDEAS PARA HACER BUENA RADIO

Za ten zakup dostaniesz 44 punkty

Opis

Este libro habla de cómo el autor entiende que se puede hacer buenaradio. De entre todo aquello que, según él, ayuda a conseguir esteobjetivo, ha seleccionado 51 o, para ser más exactos, 50+1 aspectosconcretos. Podrían haber sido más, pero, como este libro no pretendeser un recetario al uso, lo ha querido cerrar en esta cantidad. Sepretende que el lector perciba que todos aquellos que se dedican a laradio deben tener claro cómo funciona la comunicación radiofónica,cuáles son las claves del éxito, cómo conseguir convertirse en unprofesional de talento, las formas adecuadas para mantener buenasrelaciones con la publicidad y, finalmente, de qué manera seconstruyen relaciones sólidas con los oyentes.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po hiszpańsku Economia y empresa

74.58

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: