Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
DPD 25.99 Poczta Polska 18.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 InPost 13.99

Country Image and Promotion of a Tourist Destination, (Azerbaijan)

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Country Image and Promotion of a Tourist Destination, (Azerbaijan) Amirova Samira
Kod Libristo: 09032835
Wydawnictwo Scholars' Press, wrzesień 2014
Dear reader, an image making process is an extremely complex and highly political activity that can... Cały opis
? points 141 b
244.70
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 14-18 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Westminster Diary Bernard Donoughue / Twarda
common.buy 273.03
Die Pest in Wien Hilde Schmölzer / Miękka
common.buy 73.00
Opus Dei Und Scientology Werner Billing / Miękka
common.buy 316.69
Tannennadelbar Richard Lempart / Miękka
common.buy 102.44
Stories of Torres Vedras, Volume 2 JOHN GIDE MILLINGEN / Twarda
common.buy 174.44
Mechanical Circulatory Support Wayne E. Richenbacher / Twarda
common.buy 770.68
Catholic Church and Science Wiker / Miękka
common.buy 63.15
Guyana, Fragile Frontier Marcus Colchester / Miękka
common.buy 163.47
Story Told by Our Constellations Farhan Chughtai / Miękka
common.buy 79.29

Dear reader, an image making process is an extremely complex and highly political activity that can enhance a nation s economy national self-image and identity. To build an image for a destination is a long lasting and complex process. Managers must overcome the politics and outsmart their competitors. It takes patience to establish brand reputation. A rapid elevation to celebrity status is the result of culmination of long-term economic, political, social and cultural factors. Promoted image should always reflect the reality of a destination in question. The case in point Azerbaijan has a room for a makeover of its image as a safe destination. Arguably, country s image can be overhauled by reviewing curbing factors that were identified in this study. Notably, some of country image aspects as history and geographical dispensation cannot be altered or easily manipulated. However, application of relevant marketing strategies as events and deeds were found relevant in Azerbaijan context.

Informacje o książce

Pełna nazwa Country Image and Promotion of a Tourist Destination, (Azerbaijan)
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2014
Liczba stron 52
EAN 9783639665116
ISBN 3639665112
Kod Libristo 09032835
Wydawnictwo Scholars' Press
Waga 91
Wymiary 152 x 229 x 3
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo