Adan Zye Pazarlama / Libristo.pl
Adan Zye Pazarlama

Kod: 13482217

Adan Zye Pazarlama

Autor Philip Kotler

Markalar, reklamlar, tüketiciler, iletisim araclari, dagitim kanallari, perakendeciler kisacasi pazar ve bu arada toplum, topyekun bir degisim yasiyor. Pazarlama profesyonelleri artik yalnizca satisla degil, ürün veya hizmetin tük ... więcej

82.69

Dostępność:

50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.
Przeszukamy cały świat

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Adan Zye Pazarlama

Za ten zakup dostaniesz 48 punkty

Opis

Markalar, reklamlar, tüketiciler, iletisim araclari, dagitim kanallari, perakendeciler kisacasi pazar ve bu arada toplum, topyekun bir degisim yasiyor. Pazarlama profesyonelleri artik yalnizca satisla degil, ürün veya hizmetin tüketiciyle temasa gectigi her noktayla ilgilenmek zorunda. Bunu yapmak icin de öncelikle kurulmakta olan yeni pazarlama dünyasina yön veren temel kavramlari bilmek gerekiyor. Pazarlama literatürünün bir numarali ismi, modern pazarlamanin babasi Philip Kotler, bu rehber kitabinda Agizdan agiza reklamdan Zeke kadar pazarlamayla ilgilenen herkesin mutlaka bilmesi gereken 80 kavrami taze bir bakis acisiyla yeniden tanimliyor. Yol gösteren bir pazarlama sözlügü olarak nitelenebilecek bu kitapta herkesin dilinde dolasan ama cogu kisinin yeterli düzeyde bilgi sahibi olmadigi pek cok kavram hakkinda kolayca anlasibilen hap aciklamalar sunuluyor. Pazarlamanin sadece pazarlama departmaninin isi olmadigi, bütün sirket calisanlari tarafindan yerine getirilmesi gereken bir fonksiyon oldugu iddiasiyla yola cikan, günümüzün cok mesgul yöneticileri ve diger profesyonelleri icin vazgecilmez bir kaynak.

Szczegóły książki

82.69

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: