Advertising and the Artist: Ashley Havinden / Libristo.pl
Advertising and the Artist: Ashley Havinden

Kod: 05022595

Advertising and the Artist: Ashley Havinden

Autor Richard Hollis, Ann Simpson, Alice Strang

Under the professional name "Ashley", Ashley Havinden (1903-1973) was one of the most successful advertising artists and designers working in Britain in the 20th century. He made his reputation as a graphic designer and the Creati ... więcej

118.65

Zwykle: 118.70 zł

Oszczędzasz 0.05 zł

Dostępność:

50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.
Przeszukamy cały świat

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Advertising and the Artist: Ashley Havinden

Za ten zakup dostaniesz 69 punkty

Opis

Under the professional name "Ashley", Ashley Havinden (1903-1973) was one of the most successful advertising artists and designers working in Britain in the 20th century. He made his reputation as a graphic designer and the Creative Director of WS Crawford, the most progressive advertising agency in the UK since the 1920s. Amongst his highly influential designs were campaigns for clients as diverse as the Milk Marketing Board, Chrysler Cars, Eno's Fruit Salts, Gillette and Simpsons of Piccadilly. This book marks the centenary of Havinden's birth, and it draws extensively upon material which has been donated or lent from Ashley Havinden's estate to the Scottish National Gallery of Modern Art in Edinburgh. Contributors to the book include Michael Havinden, Ashley's son, who has written a personal account of his father's life; Alice Strang who explores Ashley's collection of artworks by eminent artist friends; Ann Simpson who examines his interior design work; and Richard Hollis who discusses his influence on 20th-century design.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

118.65

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: