Agent-Mediated Electronic Commerce. Designing Trading Strategies and Mechanisms for Electronic Markets / Libristo.pl
Agent-Mediated Electronic Commerce. Designing Trading Strategies and Mechanisms for Electronic Markets

Kod: 15822839

Agent-Mediated Electronic Commerce. Designing Trading Strategies and Mechanisms for Electronic Markets

Autor Sofia Ceppi, Esther David, Chen Hajaj, Valentine Robu, Ioannis A. Vetsikas

This book constitutes revised selected papers from the 17th and 18 th International Workshop on Agent-Mediated Electronic Commerce, AMEC TADA 2015 and 2016, which took place in Istanbul, Turkey, in May 2015, and in New York City, ... więcej

284.37


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy za 14 - 18 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Więcej informacji o Agent-Mediated Electronic Commerce. Designing Trading Strategies and Mechanisms for Electronic Markets

Za ten zakup dostaniesz 166 punkty

Opis

This book constitutes revised selected papers from the 17th and 18 th International Workshop on Agent-Mediated Electronic Commerce, AMEC TADA 2015 and 2016, which took place in Istanbul, Turkey, in May 2015, and in New York City, USA, in July 2016. The 10 papers presented in this volume were carefully reviewed and selected for inclusion in the book. Both workshops aim to present a cross-section of the state of the art in automated electronic markets and encourage theoretical and empirical work that deals with both the individual agent level as well as the system level. Given the breadth of research topics in this field, the range of topics addressed in these papers is correspondingly broad. They range from papers that study theoretical issues, related to the design of interaction protocols and marketplaces, to the design and analysis of automated trading strategies used by individual agents - which are often developed as part of an entry to one of the tracks of the Trading Agents Competition.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Society & social sciences Politics & government Public administration

284.37

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: