Kod: 12877476
Umiejetne stosowanie metod analizy strategicznej pozwala ocenic szanse przedsiebiorstwa na rynku i przewidziec czyhajace na nie zagrozenia. Dzieki temu mozna ograniczyc ryzyko blednych decyzji, aby lepiej sobie radzic na silnie ko ... więcej
Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Umiejetne stosowanie metod analizy strategicznej pozwala ocenic szanse przedsiebiorstwa na rynku i przewidziec czyhajace na nie zagrozenia. Dzieki temu mozna ograniczyc ryzyko blednych decyzji, aby lepiej sobie radzic na silnie konkurencyjnych rynkach. W podreczniku zostaly przedstawione metody analizy strategicznej najczesciej stosowane w zarzadzaniu strategicznym. Sa to metody sluzace do analizy makrootoczenia, otoczenia konkurencyjnego oraz sytuacji wewnetrznej przedsiebiorstwa. Szczegolowo zostala przedstawiona analiza SWOT, pozwalajaca zbadac wnetrze organizacji i jej otoczenie konkurencyjne. Cennym uzupelnieniem podrecznika sa zestawy cwiczen, uczace samodzielnego wykonywania analizy strategicznej. Podrecznik jest przeznaczony dla studentow kierunkow ekonomicznych w wyzszych uczelniach roznych typow, uczestnikow kursow doskonalacych umiejetnosci menedzerskie, a takze przedsiebiorcow i menedzerow.
Kategoria Książki po polsku Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne Ekonomia Organizacja i zarządzanie. Biznes
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )