Kod: 04602366
You may think you know what you want in life, but having the idea, the goal, the means, the business plan or the enthusiasm will only get you halfway there. Whatever it is that you want to make happen - whether a new business, co ... więcej
51.69 zł
Zwykle: 67.41 zł
Oszczędzasz 15.72 zł
Dostępność:
50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Za ten zakup dostaniesz 30 punkty
You may think you know what you want in life, but having the idea, the goal, the means, the business plan or the enthusiasm will only get you halfway there. Whatever it is that you want to make happen - whether a new business, community project or innovative idea - the one crucial factor by which it will stand or fall is how well you can communicate it to others. This invaluable book explains just why good communication is so critical and reveals the secrets of honing your skills to ensure your goal is realised. From planning your initiative tois realised. From planning your initiative to making an effective pitch when the stakes are high, international communication coach Juliet Erickson presents the best insights and techniques of persuasive communication that are essential to really make your great ideas happen.
Kategoria Książki po angielsku Health & personal development Self-help & personal development Popular psychology
51.69 zł
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )