Kod: 12922676
Od kilkunastu lat zaobserwowac mozna rosnace znaczenie badan marketingowych w zarzadzaniu przedsiebiorstwem. Swiadcza o tym postawy menedzerow, ktorzy coraz czesciej podejmowane decyzje uzalezniaja od informacji uzyskanej z badan. ... więcej
Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Od kilkunastu lat zaobserwowac mozna rosnace znaczenie badan marketingowych w zarzadzaniu przedsiebiorstwem. Swiadcza o tym postawy menedzerow, ktorzy coraz czesciej podejmowane decyzje uzalezniaja od informacji uzyskanej z badan. Niezbedna staje sie w szczegolnosci aktualna, wiarygodna i szybko dostepna wiedza o zachowaniach konsumentow, a takze o dzialaniach konkurentow. Systematycznie rosnie zatem rola "dobrej" informacji pochodzacej z badan marketingowych - zarowno ilosciowych, jak i jakosciowych. Co wiecej, wartosc takiej informacji doceniana jest nie tylko przez duze korporacje miedzynarodowe i agendy rzadowe, ale rowniez przez male i srednie przedsiebiorstwa, o lokalnym zasiegu dzialania. Rownoczesnie dostrzegany jest coraz wiekszy dysonans pomiedzy tym, co klienci oficjalnie deklaruja a tym, jakie podejmuja dzialania. Zastosowanie metodologii badan jakosciowych, ktorej celem jest dotarcie do "wnetrza" konsumenta, rozpoznanie jego emocji, ukrytych motywow i potrzeb, staje sie wiec niezbedne w identyfikacji rzeczywistych zachowan rynkowych. Metody jakosciowe umozliwiaja "wyjscie" poza deklaracje konsumenta, rozpoznanie jego nieswiadomych schematow postepowania oraz zrozumienie przyczyn irracjonalnych decyzji.
Kategoria Książki po polsku Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne Ekonomia Marketing. Badania marketingowe
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )