Badania jakosciowe metody i zastosowania / Libristo.pl
Badania jakosciowe metody i zastosowania

Kod: 12922676

Badania jakosciowe metody i zastosowania

Autor Kaczmarek Mirosława, Olejnik Iwona, Springer Agnieszka

Od kilkunastu lat zaobserwowac mozna rosnace znaczenie badan marketingowych w zarzadzaniu przedsiebiorstwem. Swiadcza o tym postawy menedzerow, ktorzy coraz czesciej podejmowane decyzje uzalezniaja od informacji uzyskanej z badan. ... więcej


Niedostępna

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Badania jakosciowe metody i zastosowania

Opis

Od kilkunastu lat zaobserwowac mozna rosnace znaczenie badan marketingowych w zarzadzaniu przedsiebiorstwem. Swiadcza o tym postawy menedzerow, ktorzy coraz czesciej podejmowane decyzje uzalezniaja od informacji uzyskanej z badan. Niezbedna staje sie w szczegolnosci aktualna, wiarygodna i szybko dostepna wiedza o zachowaniach konsumentow, a takze o dzialaniach konkurentow. Systematycznie rosnie zatem rola "dobrej" informacji pochodzacej z badan marketingowych - zarowno ilosciowych, jak i jakosciowych. Co wiecej, wartosc takiej informacji doceniana jest nie tylko przez duze korporacje miedzynarodowe i agendy rzadowe, ale rowniez przez male i srednie przedsiebiorstwa, o lokalnym zasiegu dzialania. Rownoczesnie dostrzegany jest coraz wiekszy dysonans pomiedzy tym, co klienci oficjalnie deklaruja a tym, jakie podejmuja dzialania. Zastosowanie metodologii badan jakosciowych, ktorej celem jest dotarcie do "wnetrza" konsumenta, rozpoznanie jego emocji, ukrytych motywow i potrzeb, staje sie wiec niezbedne w identyfikacji rzeczywistych zachowan rynkowych. Metody jakosciowe umozliwiaja "wyjscie" poza deklaracje konsumenta, rozpoznanie jego nieswiadomych schematow postepowania oraz zrozumienie przyczyn irracjonalnych decyzji.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po polsku Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne Ekonomia Marketing. Badania marketingowe


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: