Kod: 12896754
Warunkiem osiagniecia sukcesu marketingowego jest regularny dostep do informacji o rynku i oczekiwaniach grup docelowych. Niniejsza ksiazka pokazuje - w opraciu o przyklady, metody i rozwiazania - w jaki sposob mozna ten sukces o ... więcej
Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Warunkiem osiagniecia sukcesu marketingowego jest regularny dostep do informacji o rynku i oczekiwaniach grup docelowych. Niniejsza ksiazka pokazuje - w opraciu o przyklady, metody i rozwiazania - w jaki sposob mozna ten sukces osiagnac. Dla lepszego zobrazowania i zrozumienia procesu badania rynku wyrozniono siedem etapow: - rozpoznanie wlasciwego problemu badawczego - sporzadzenie planu badan - gromadzenie danych wtornych i pierwotnych - kompresja danych oraz analiza jedno-, dwu- lub wielowymiarowa - sporzadzenie raportu i prezentacja wynikow - ustalenie dzialan na podstawie pozyskanych informacji - wzdrozenie podjetej decyzji
Kategoria Książki po polsku Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne Ekonomia Marketing. Badania marketingowe
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )