Beschwerdemanagement / Libristo.pl
Beschwerdemanagement

Kod: 12588809

Beschwerdemanagement

Autor Monique Vergnaud

Beschwerdemanagement liegt im Trend: Als Maßnahme der Qualitätssicherung und der KundInnenorientierung ist es ein Instrument zur Leistungssteigerung. Beschwerdemanagement heißt, Kritik systematisch herauszufordern und positiv zu n ... więcej


Niedostępna

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Beschwerdemanagement

Opis

Beschwerdemanagement liegt im Trend: Als Maßnahme der Qualitätssicherung und der KundInnenorientierung ist es ein Instrument zur Leistungssteigerung. Beschwerdemanagement heißt, Kritik systematisch herauszufordern und positiv zu nutzen. Praktische Anleitungen zu: Beschwerden anregen und annehmen Beschwerden bearbeiten und analysieren Praktikable Lösungen entwickeln

Szczegóły książki

Kategoria Książki po niemiecku Naturwissenschaften, Medizin, Informatik, Technik Medizin Nichtklinische Fächer


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: