Big Data im Marketing / Libristo.pl
Big Data im Marketing

Kod: 08018537

Big Data im Marketing

Autor Torsten Schwarz

Führende Experten erklären die Marketingrevolution Big Data: Von den technischen Grundlagen bis hin zur Customer Journey, von der System-Integration bis zum Social Media Monitoring. Für ein zielgerichtetes Marketing. ... więcej


Niedostępna

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Big Data im Marketing

Opis

Führende Experten erklären die Marketingrevolution Big Data: Von den technischen Grundlagen bis hin zur Customer Journey, von der System-Integration bis zum Social Media Monitoring. Für ein zielgerichtetes Marketing.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po niemiecku Sozialwissenschaften, Recht, Wirtschaft Wirtschaft Werbung, Marketing

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: