Kod: 12917108
Kazdy z nas jest w roznym stopniu konsumentem produktow branzy fonograficznej, rzadko jednak zastanawiamy sie nad tym, dlaczego muzyka dociera do nas w takiej lub innej formie. Pominmy chwilowo tak oczywiste przyklady jak kupno pl ... więcej
Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Kazdy z nas jest w roznym stopniu konsumentem produktow branzy fonograficznej, rzadko jednak zastanawiamy sie nad tym, dlaczego muzyka dociera do nas w takiej lub innej formie. Pominmy chwilowo tak oczywiste przyklady jak kupno plyty lub uczestnictwo w koncercie. Muzyka dociera do nas takze za posrednictwem mediow od radia do Internetu. Pojawia sie ona w filmach i reklamach, czesto decydujac o ich powodzeniu. Towarzyszy nam takze niejednokrotnie w trakcie zakupow w sklepie lub podczas przejazdzki hotelowa winda. Za tymi pozornie oczywistymi momentami obcowania z muzyka kryje sie potezny, skomplikowany system przeplywu srodkow pienieznych od osob i instytucji korzystajacych z muzyki do wytworni oraz artystow ja tworzacych i wykonujacych. Czy poznanie i analiza tego jak funkcjonuje ten system nie jest fascynujacym wyzwaniem? Postep technologiczny - wynalezienie metod kompresji dzwieku (plik mp3) oraz upowszechnienie sie Internetu - calkowicie zmieniaja dotychczasowe sposoby dystrybucji i konsumpcji muzyki, stopniowym zmianom powinien podlegac rowniez system praw autorskich. Taki obrot spraw nie jest jednak na reke duzym wytworniom muzycznym. Wmawiaja one opinii publicznej, ze tzw. "piractwo internetowe" godzi w interesy artystow. W dyskusjach tych niejednokrotnie dominuja emocje, a zdecydowanie brakuje podejscia merytorycznego.
Kategoria Książki po polsku Prawo i administracja Prawo Działy prawa
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )
Twoja lokalizacja: