Kod: 14212131
To nowoczesna gra planszowa dla 2 - 5 graczy, szybka, pozbawiona losowosci, a w zamian pelna sarmackiego klimatu i interakcji. Przeniesie Cie w swiat magnackich intryg i walki o wladze, ktore targaly Rzeczpospolita Obojga Narodow ... więcej
Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
To nowoczesna gra planszowa dla 2 - 5 graczy, szybka, pozbawiona losowosci, a w zamian pelna sarmackiego klimatu i interakcji. Przeniesie Cie w swiat magnackich intryg i walki o wladze, ktore targaly Rzeczpospolita Obojga Narodow od jej rozkwitu w okresie Unii Lubelskiej, az po Targowice i upadek panstwa polsko - litewskiego. Gracze wcielaja sie w role magnatow, ktorzy daza do rozwoju potegi wlasnego rodu w sprzyjajacym fortunie momencie: szczytowego rozkwitu Unii Polski i Litwy. Do walki o prestiz i posiadlosci ziemskie staja najznamienitsze rody: Leszczynscy, Potoccy, Radziwillowie, Sapiehowie, oraz Zamoyscy. Kazdy z graczy dysponuje talia kart, przedstawiajaca znane osobistosci z jego familii. Niektore z tych postaci to ludzie wybitni, zdolni do wielkich czynow. Ale sa tam tez i ludzie mali, zdolni zepsuc kazde przedsiewziecie, jakie sie im powierzy... Chyba, ze dzieki decyzjom gracza nawet owi mali uczynia dla jego rodu wiele. Podczas rozgrywki gracze beda zarzadzac talia swych postaci tak, by w konkurencji z innymi, osiagnac jak najwiecej na kazdej z plaszczyzn zycia Rzeczpospolitej. Wplywy graczy scierac sie beda przy ksztaltowaniu polityki wewnetrznej panstwa, a takze w odpowiedzi na zewnetrzne zagrozenia i szanse wynikajace z sytuacji miedzynarodowej. I tak, jak to mialo miejsce w rzeczywistosci, los kraju bedzie wynikiem sumy dzialan najpotezniejszych magnackich rodow. Jesli gracze zatraca sie we wzajemnej walce o tytuly i przewagi, Rzeczpospolita upadnie pod naporem osciennych mocarstw. Grajacego w MAGNATOW czeka wiele trudnych dylematow. Najznamienitsi czlonkowie rodu zapewnia jego familii korzystne ustawy w Sejmie i prestizowe stanowiska w Senacie. Latwo tez zrealizuja wole Monarchy, dzieki nim rod zdobedzie majatki i potege. Ale w jaki sposob gracz poradzi sobie z pozostalymi wyzwaniami? Kto pojdzie zdobywac Inflanty? Czy z braku innych kandydatow, na czele wojsk chroniacych kraj przez tureckim najazdem stana Pierzyna, Dziecina i Lacina? Czy starczy determinacji by ruszyc na odsiecz Wiednia? Czy ktos uratuje Ojczyzne przed zaborami? No i co pocznie z Kmicicem? Wiek: 12+ Ilosc graczy: 2-5 Czas: 60 minut Zawartosc: plansza, instrukcja, 65 kart Familii, 25 kart Konfliktow, 25 kart Praw, 4 karty Senatorow, 17 kartonowych znacznikow, 192 drewniane znaczniki, wypraska, woreczki strunowe na komponenty.
Kategoria Książki po polsku Dom. Ogród. Hobby. Rekreacja Hobby. Rekreacja Gry i zabawy towarzyskie. ??amigłówki. Szachy. Karty
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )