Branding: Brand Strategy, Design, and Implementation of Corporate and Product Identity / Libristo.pl
Branding: Brand Strategy, Design, and Implementation of Corporate and Product Identity

Kod: 11543871

Branding: Brand Strategy, Design, and Implementation of Corporate and Product Identity

Autor Helen Vaid

- Provides detailed how-to guidance for implementing a successful branding strategy- Showcases a number of sucessful branding implementations- Packed with 500 full-color examples and illustrations- Part of the popular Design Direc ... więcej


Niedostępna

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Branding: Brand Strategy, Design, and Implementation of Corporate and Product Identity

Opis

- Provides detailed how-to guidance for implementing a successful branding strategy- Showcases a number of sucessful branding implementations- Packed with 500 full-color examples and illustrations- Part of the popular Design Directories series, which is featured on www.design-directories.com

Szczegóły książki

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: