Kod: 10962048
As industries turn increasingly hostile, it is clear that strong brand-building skills are needed to survive and prosper. In David Aaker's book, Managing Brand Equity, managers discovered the value of a brand as a strategic asset ... więcej
125.89 zł
Zwykle: 141.44 zł
Oszczędzasz 15.55 zł
Potrzebujesz więcej egzemplarzy?Jeżeli jesteś zainteresowany zakupem większej ilości egzemplarzy, skontaktuj się z nami, aby sprawdzić ich dostępność.
Za ten zakup dostaniesz 74 punkty
As industries turn increasingly hostile, it is clear that strong brand-building skills are needed to survive and prosper. In David Aaker's book, Managing Brand Equity, managers discovered the value of a brand as a strategic asset and a company's primary source of competitve advantage. Now, in this compelling new work, Aaker uses real brand-building cases from Saturn, General Electric, Kodak, Healthy Choice, McDonald's, and others to demonstrate how strong brands have been created and managed.
Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing
125.89 zł
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )