Business of Media / Libristo.pl
Business of Media

Kod: 04784906

Business of Media

Autor David R. Croteau, William D. Hoynes

The Business of Media provides the critical analysis of the rapidly changing media industry that students need in order to get behind the headlines and understand our increasingly media-saturated society. This Second Edition inclu ... więcej

744.21


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy za 14 - 18 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Bon podarunkowy: Radość gwarantowana

Wzór bonu podarunkowegoDowiedz się więcej

Więcej informacji o Business of Media

Za ten zakup dostaniesz 435 punkty

Opis

The Business of Media provides the critical analysis of the rapidly changing media industry that students need in order to get behind the headlines and understand our increasingly media-saturated society. This Second Edition includes updated data and examples, while incorporating some of the most recent media developments into the analysis. The book: - uses two conceptual models to understand the media: the market model and public sphere model; - focuses on developments in the last decade, such as the rise of media conglomerates, and discusses new strategies; - offers clear, concise, jargon-free writing accessible to students without an economics background. This book will provide an invaluable guide to the changing media landscape.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Society & social sciences Society & culture: general Media studies

744.21

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: