Bütünlesik Pazarlama Iletisimi Yönetimi / Libristo.pl
Bütünlesik Pazarlama Iletisimi Yönetimi

Kod: 14282500

Bütünlesik Pazarlama Iletisimi Yönetimi

Autor Metehan Tolon, Asude Yasemin Zengin

Günümüzde pazarlama iletisimi pazarlama faaliyetlerinin en önemli unsurlarindan biri haline gelmistir. Iletisim kanallarinin cesitlenmesiyle beraber isletmeler pek cok farkli mecrayla tüketicilerle bulusma imkani yakalamaktadirlar ... więcej

78.28

Dostępność:

50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.
Przeszukamy cały świat

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Bütünlesik Pazarlama Iletisimi Yönetimi

Za ten zakup dostaniesz 46 punkty

Opis

Günümüzde pazarlama iletisimi pazarlama faaliyetlerinin en önemli unsurlarindan biri haline gelmistir. Iletisim kanallarinin cesitlenmesiyle beraber isletmeler pek cok farkli mecrayla tüketicilerle bulusma imkani yakalamaktadirlar. Isletme, ürün ve marka hakkinda tüketicileri bilgilendirmek, ikna etmek ve hafizalarinda canli kalmak önemli bir rekabetci üstünlük iken bu faaliyetlerin dikkatli sekilde organize edilmesi de bir o kadar hayatidir. Bu kapsamda pazarlama yöneticilerinin gelistirdikleri tüm önerilerin icerisinde iletisim oldugunu unutmadan yani bütünlesik bir sekilde davranmalari gerekmektedir. Unutulmamalidir ki tüm pazarlama karmasi unsurlari ve daha özelde tutundurma karmasi elemanlari birbirlerini tamamlayacak ve tüketicilerin zihninde catisma yaratmayacak sekilde organize edilmedigi takdirde deger ifade eden öneriden bahsetmek mümkün olmayacaktir.

Szczegóły książki

78.28

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: