C4D 9.5 / Libristo.pl
C4D 9.5

Kod: 04824130

C4D 9.5

Autor Larry Mitchell

Cinema 4D 9.5: Real-World 3D Animation Production teaches how to produce commercial-quality 3D animation using Maxon's, powerful and affordable, Cinema 4D. Written for 3D animation professionals, hobbyists, and students, this prac ... więcej


Niedostępna

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o C4D 9.5

Opis

Cinema 4D 9.5: Real-World 3D Animation Production teaches how to produce commercial-quality 3D animation using Maxon's, powerful and affordable, Cinema 4D. Written for 3D animation professionals, hobbyists, and students, this practical, hands-on book uses real-world projects to teach the entire production process. Beginning with a review of how to model photorealistic objects, the book progresses through creating custom materials, cloth simulation, and character animation, to video game and simulation techniques. The book takes a software-integrated approach to 3D animation production with a focus on Cinema 4D and how to use it in concert with several other applications. This Cinema 4D-centric approach shows how real-world 3D animation production challenges can be met, not only with a great tool, but with a great tool box. Throughout the book, you'll learn a highly efficient workflow for creating 3D character animation with C4D. You'll learn various ways of producing motion graphics by integrating Adobe(r) Photoshop, and After Effects(r), with C4D. You'll explore projects that use BodyPaint to extend your ability to create fantasy and control the realism of how image maps relate to their objects. And you'll use Right Hemisphere Deep Creator 2 and Code Gardener's XPort 1.3 to explore methods for animating video games and simulations. Some experience with 3D animation is assumed, but all levels of users will be challenged to expand their skills.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Computing & information technology Graphical & digital media applications Digital animation


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: