CIM Handbook of Strategic Marketing / Libristo.pl
CIM Handbook of Strategic Marketing

Kod: 06754325

CIM Handbook of Strategic Marketing

Autor Michael Thomas

Aimed at senior executives responsible for shaping and managing the company's strategic direction, this book talks about the strategic dimensions of marketing management and focuses on the critical importance of matching the compa ... więcej

775.83

Zwykle: 775.88 zł

Oszczędzasz 0.05 zł


Na zamówienie
Wysyłamy za 17 - 26 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Więcej informacji o CIM Handbook of Strategic Marketing

Za ten zakup dostaniesz 453 punkty

Opis

Aimed at senior executives responsible for shaping and managing the company's strategic direction, this book talks about the strategic dimensions of marketing management and focuses on the critical importance of matching the company's capabilities with genuinely attractive market sectors. It offers a reference for effective marketing practice.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques

775.83

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: