City Tourism / Libristo.pl
City Tourism

Kod: 05099212

City Tourism

Autor Robert Maitland, Brent W. Ritchie

City tourism has grown rapidly and spread well beyond tourist-historic cities and resorts. Most cities now aspire to be tourism destinations and tourism has become a priority for developers and policymakers. National capitals are ... więcej

1147.73

Dostępność:

50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.
Przeszukamy cały świat

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Bon podarunkowy: Radość gwarantowana

Wzór bonu podarunkowegoDowiedz się więcej

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o City Tourism

Za ten zakup dostaniesz 672 punkty

Opis

City tourism has grown rapidly and spread well beyond tourist-historic cities and resorts. Most cities now aspire to be tourism destinations and tourism has become a priority for developers and policymakers. National capitals are particularly important since as well as being destinations in their own right they act as gateways to their country, present the nation to the rest of the world and play a vital role in establishing national image and identity. Despite this, national capital tourism, like city tourism more generally, has suffered from a lack of research and analysis, limiting our understanding of how the qualities of these cities interact with changing tourism demands. With a focus on city tourism themes, this book draws on original research to investigate tourism in national capitals in detail, considering image and branding, the visitor experience, visitor markets and tourism development. The book takes a broad international approach, and provides detailed case studies of many different types of national capital - ranging from global capitals like London and re-emerging capitals such as Budapest to planned capitals like Canberra or Ottawa. This new research gives innovative perspectives on city tourism which will prove valuable for researchers, students of tourism and urban studies and for policymakers.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Service industries

1147.73

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: