Kod: 10988524
Now available in paperback, with an all new Reader's guide, "The New York Times and "Business Week bestseller "Co-opetition revolutionized the game of business. With over 40,000 copies sold and now in its 9th printing, "Co-opetiti ... więcej
94.52 zł
Dostępność:
50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Za ten zakup dostaniesz 55 punkty
Now available in paperback, with an all new Reader's guide, "The New York Times and "Business Week bestseller "Co-opetition revolutionized the game of business. With over 40,000 copies sold and now in its 9th printing, "Co-opetition is a business strategy that goes beyond the old rules of competition and cooperation to combine the advantages of both. "Co-opetition is a pioneering, high profit means of leveraging business relationships. Intel, Nintendo, American Express, NutraSweet, American Airlines, and dozens of other companies have been using the strategies of co-opetition to change the game of business to their benefit. Formulating strategies based on game theory, authors Brandenburger and Nalebuff created a book that's insightful and instructive for managers eager to move their companies into a new mind set.
94.52 zł
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )
Twoja lokalizacja: