Colour Hunting / Libristo.pl
Colour Hunting

Kod: 05055299

Colour Hunting

Autor Jeanne Tan

How Colour Influences What We Buy, Make and Feel For millennia, artists and designers have utilized colour to express ideas and emotions in everything from the frescoes and textiles of ancient civilizations to the haute couture an ... więcej

303.88

Dostępność:

50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.
Przeszukamy cały świat

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Colour Hunting

Za ten zakup dostaniesz 178 punkty

Opis

How Colour Influences What We Buy, Make and Feel For millennia, artists and designers have utilized colour to express ideas and emotions in everything from the frescoes and textiles of ancient civilizations to the haute couture and digitally created architecture of today. Colour plays a vital role in our visual experiences and affects senses such as feeling and taste, but it also shapes our actions subconsciously. Colour Hunting: How Colour Influences What We Buy, Make and Feel explores the very depths of the subject. The book is categorized into three chapters. In the first chapter, żCommerceż (buying/ selling), experts cast a light on colour trends and dissect the use of colour in branding messages. The following chapter, żAestheticsż (making), offers an insight into the conceptual use of colour, as well as the challenges and techniques entailed when applying colour to a wide range of materials. The relationship between body, mind and colour forms the focus of the żWellbeingż (feeling) chapter. Additionally, facts about colour interspersed throughout the book trace what colour has meant to people and cultures down through the ages in every part of the world. This book takes us on a colourful journey, hunting out and broadening our horizons into the immense potential of colour. With an appreciation of every nuance, tone, tint and shade, the possibilities are truly infinite. Features: - In-depth analyses of colour research and colour experimentation in design, architecture, fashion, and art. - Interviews with well-known professionals, including Leatrice Eiseman of the Pantone Color Institute, Louisa Hutton of Sauerbruch Hutton Architects, Hella Jongerius and Liz Griffiths of Missoni. - 300 stunning photos and illustrations.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku The arts Art treatments & subjects Art techniques & principles

303.88

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: