Kod: 01992218
This book draws on scholarship that in theoretical and practical terms focuses on the centrality of communication as a scholarly pursuit, as an intellectual enterprise and as a pervasive element of everyday life. The authors exami ... więcej
500.39 zł
Dostępność:
50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Za ten zakup dostaniesz 292 punkty
This book draws on scholarship that in theoretical and practical terms focuses on the centrality of communication as a scholarly pursuit, as an intellectual enterprise and as a pervasive element of everyday life. The authors examine the history and present contours of the field, bringing new insight and clarity into the role communication plays in academic and scholarship.
Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Media, information & communication industries
500.39 zł
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )