Communication Success Factors in Investor Relations / Libristo.pl
Communication Success Factors in Investor Relations

Kod: 12803895

Communication Success Factors in Investor Relations

Autor Robert Labas

In times of the financial crisis, the duty for investor relations to deal with the financial community on a regular basis keeps indispensable or gets even more important. Personal contact with management and investor relations pro ... więcej


Niedostępna

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Communication Success Factors in Investor Relations

Opis

In times of the financial crisis, the duty for investor relations to deal with the financial community on a regular basis keeps indispensable or gets even more important. Personal contact with management and investor relations professionals remains vital to investors and analysts. Hence, it is essential to know how to monitor and improve the contacts and relationships with this target group of investor relations. In addition, companies must make sure they serve the needs of the audience. Robert Labas' diploma thesis - published as volume 14 of the "DIRK-Forschungsreihe" - gives an overview on all investor relations instruments related to personal communication such as one-on-one meetings, road shows, or conferences on quarterly results. Based on secondary research the information needs and financial reporting are evaluated. The author used those results in order to assess the actual financial communication of companies and to build a further framework for measuring the success and effectiveness of personal investor relations instruments, especially presentations. With the issues analyzed in this thesis, a benchmark was set up by evaluating the annual result analyst conferences of the DAX-30 companies.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po niemiecku Sozialwissenschaften, Recht, Wirtschaft Wirtschaft Werbung, Marketing


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: