Competitiveness Strategy in Developing Countries / Libristo.pl
Competitiveness Strategy in Developing Countries

Kod: 06677590

Competitiveness Strategy in Developing Countries

Autor Ganeshan Wignaraja

This volume seeks to generalise the lessons across developing country and enterprise cases, and shed light on which trade and industrial strategies and instruments work best, and what does not work, in relation to manufacturing co ... więcej

901.69

Zwykle: 901.74 zł

Oszczędzasz 0.06 zł


Na zamówienie
Wysyłamy za 17 - 26 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Więcej informacji o Competitiveness Strategy in Developing Countries

Za ten zakup dostaniesz 523 punkty

Opis

This volume seeks to generalise the lessons across developing country and enterprise cases, and shed light on which trade and industrial strategies and instruments work best, and what does not work, in relation to manufacturing competitiveness.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Business strategy

901.69

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: