Kod: 11534762
The second edition of Consumer Culture explores the nature and role of consumption in modern societies. Celia Lury's revision of this classic establishes the importance of new object-based studies for consumer culture, and incorpo ... więcej
199.97 zł
Zwykle: 210.44 zł
Oszczędzasz 10.46 zł
Dostępność:
50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Za ten zakup dostaniesz 117 punkty
The second edition of Consumer Culture explores the nature and role of consumption in modern societies. Celia Lury's revision of this classic establishes the importance of new object-based studies for consumer culture, and incorporates new chapters on branding and the rise of ethical consumption. Drawing on a wide range of studies, and using contemporary illustrations, the emergence of consumer culture and the changing relations between the production and consumption of cultural goods are examined. Lury argues that consumer culture has become increasingly stylized and now provides context for everyday creativity.
199.97 zł
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )
Twoja lokalizacja: