Consumer International 16 2009/2010 / Libristo.pl
Consumer International 16 2009/2010

Kod: 15530184

Consumer International 16 2009/2010

Autor Euromonitor International

Consumer International is a valuable reference tool for gaining an overview of 27 non-European consumer markets. It provides volume and value market size data for hundreds of consumer products, such as clothing and footwear, over- ... więcej

5801.23

Dostępność:

50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.
Przeszukamy cały świat

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Consumer International 16 2009/2010

Za ten zakup dostaniesz 3391 punkty

Opis

Consumer International is a valuable reference tool for gaining an overview of 27 non-European consumer markets. It provides volume and value market size data for hundreds of consumer products, such as clothing and footwear, over-the-counter healthcare and consumer electronics. Presented in fully comparable statistical tables, this book allows you to analyze market data and trends across countries, products and over a six year time period (2002-2007). Retail distribution profiles Market size data for over 330 consumer products in 27 countries Compare per capita rankings of consumer market sizes by country Six years of historic data helps you establish whether products are growing, static or in decline Key socio-economic data allows you to put consumer market trends in context: Population trends and forecasts * Economic indicators * COnsumer expenditure * Income and earnings * Possession of household durables * Re

Szczegóły książki

5801.23


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: