Consumption in Africa - Anthropological Approaches / Libristo.pl
Consumption in Africa - Anthropological Approaches

Kod: 05293987

Consumption in Africa - Anthropological Approaches

Autor Hans P. Hahn

The study of consumption, including such aspects as social differentiation, communication and the change of needs, has become a major field of study within material culture research. This volume unites a number of contributions wi ... więcej

138.73

Zwykle: 138.75 zł

Oszczędzasz 0.02 zł

Dostępność:

50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.
Przeszukamy cały świat

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Bon podarunkowy: Radość gwarantowana

Wzór bonu podarunkowegoDowiedz się więcej

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Consumption in Africa - Anthropological Approaches

Za ten zakup dostaniesz 81 punkty

Opis

The study of consumption, including such aspects as social differentiation, communication and the change of needs, has become a major field of study within material culture research. This volume unites a number of contributions with an anthropological approach focusing on the micro level. The holistic perspective of each of the contributions includes the observation of the widest range of local practices with regard to consumer goods. Ethnographic fieldwork shows that consumption in Africa, although related to the acquisition of globally accessible goods, is localized and appropriated. Thus, these consumer goods become part of the local material culture.§The contributions of this volume are the outcome of a workshop held at the African Studies Centre at Bayreuth University. Each chapter deals with the social dynamics engendered by new modes of consumption in a specific area. All contributions, reporting from different parts of Africa like Côte d'Ivoire, Zambia, Tanzania, Nigeria, Burkina Faso and Niger, are based on extended ethnographic research.§Cover Photos: Bicycle owner and vendor of locally brewed beer in Kollo (Dép. de Tiébélé) on the way for the market, woman selling millet on the market of Zabré (both Burkina Faso)

Szczegóły książki

138.73

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: