Corporate Reputation - why does it matter? / Libristo.pl
Corporate Reputation - why does it matter?

Kod: 08924628

Corporate Reputation - why does it matter?

Autor Riccarda Duemke

In the last decade, CEOs increasingly recognized that intangible assets may provide a more stable basis for competitive advantage than patents and technologies. Hence, companies started to invest in corporate PR to communicate goo ... więcej

253.12


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy za 14 - 18 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Bon podarunkowy: Radość gwarantowana

Wzór bonu podarunkowegoDowiedz się więcej

Więcej informacji o Corporate Reputation - why does it matter?

Za ten zakup dostaniesz 148 punkty

Opis

In the last decade, CEOs increasingly recognized that intangible assets may provide a more stable basis for competitive advantage than patents and technologies. Hence, companies started to invest in corporate PR to communicate good corporate behaviour, gai

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques

253.12


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: