Kod: 12306363
Continuing Merritt's "Taking Control" series, this book offers businesspeople a practical guide to improving their customer service operations. Using case studies and interviews, author Jack Burke shows businesses how to use custo ... więcej
138.70 zł
Dostępność:
50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Za ten zakup dostaniesz 81 punkty
Continuing Merritt's "Taking Control" series, this book offers businesspeople a practical guide to improving their customer service operations. Using case studies and interviews, author Jack Burke shows businesses how to use customer service to strengthen customer loyalty and promote the company as a whole.
138.70 zł
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )
Twoja lokalizacja: