Critical Thinking for Marketers, Volume II / Libristo.pl
Critical Thinking for Marketers, Volume II

Kod: 15590614

Critical Thinking for Marketers, Volume II

Autor David Dwight, Terry Grapentine, David Soorholtz

This second volume of Critical Thinking for Marketers expands your background knowledge of other areas of critical thinking that are making major contributions to both marketing as a social science and marketing as an applied scie ... więcej

89.84

Zwykle: 94.61 zł

Oszczędzasz 4.77 zł


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy za 14 - 18 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Bon podarunkowy: Radość gwarantowana

Wzór bonu podarunkowegoDowiedz się więcej

Więcej informacji o Critical Thinking for Marketers, Volume II

Za ten zakup dostaniesz 53 punkty

Opis

This second volume of Critical Thinking for Marketers expands your background knowledge of other areas of critical thinking that are making major contributions to both marketing as a social science and marketing as an applied science. Section I, Think Bett

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management International business

89.84

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: