Crowd-based Intelligence in New Product Development and Knowledge Sharing / Libristo.pl
Crowd-based Intelligence in New Product Development and Knowledge Sharing

Kod: 14232258

Crowd-based Intelligence in New Product Development and Knowledge Sharing

Autor Andreas Heusler, Martin Spann

For a long time, any form of crowd was negatively associated with an anonymous, uncontrollable and unpredictable mob. The advent of the digital era and the attendant transition towards a knowledge society have changed this percept ... więcej

381.89


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy za 14 - 18 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Więcej informacji o Crowd-based Intelligence in New Product Development and Knowledge Sharing

Za ten zakup dostaniesz 223 punkty

Opis

For a long time, any form of crowd was negatively associated with an anonymous, uncontrollable and unpredictable mob. The advent of the digital era and the attendant transition towards a knowledge society have changed this perception. The term is now associated with a high level of social interaction, cooperation and diversity. However, a crowd of people does not act intelligently per se, nor does it produce intelligent results by default. Instead, a crowd-based intelligence requires an appropriate mechanism to generate smart and beneficial outcomes. This dissertation demonstrates how a crowd-based intelligence can be implemented and applied to various fields, in particular for new product development and knowledge sharing purposes. It provides an overview of several application areas and the accompanying design decisions to build a crowd intelligence platform. Beyond conceptual support and a theoretical discourse, this dissertation aims to analyze and share the empirical findings and practical implications that have been gathered in real-world applications of these platforms. Derived from several field studies, we identify five key factors for a successful implementation of a crowd-based intelligence.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques

381.89

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: