Kod: 12301653
This book integrates the systematic (pre-determined or system-directed) and constructivist (student-centered) approaches to classroom instruction by bridging the gap between the seemingly divergent philosophies and discussing how ... więcej
194.81 zł
Dostępność:
50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Za ten zakup dostaniesz 113 punkty
This book integrates the systematic (pre-determined or system-directed) and constructivist (student-centered) approaches to classroom instruction by bridging the gap between the seemingly divergent philosophies and discussing how teachers can combine and apply the strengths of each approach to reach all learners. The book defines and critiques the two approaches, and - pulling from research and case studies - shows how an integrated approach can be applied effectively to the issues of cultural and linguistic diversity, literacy instruction, math instruction, arts instruction, project-based learning, and inclusion of students with challenging behavior and/or severe disabilities. This book demonstrates that systematic and constructivist methods are not only complementary but that the use of both is necessary to allow all children to receive a quality education.
194.81 zł
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )