Customer Happiness / Libristo.pl
Customer Happiness

Kod: 12812039

Customer Happiness

Autor Anna Niedermeier, Paul W. Meyer, Anton Meyer

"Schrei vor Glück" ist ein prominenter Slogan, der den glücklichen Kunden ins Zentrum rückt. Glück wird aktuell gerne in der Markenkommunikation eingesetzt. Aber was ist Glück eigentlich? Kann Marketing wirklich glücklich machen? ... więcej


Niedostępna

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Customer Happiness

Opis

"Schrei vor Glück" ist ein prominenter Slogan, der den glücklichen Kunden ins Zentrum rückt. Glück wird aktuell gerne in der Markenkommunikation eingesetzt. Aber was ist Glück eigentlich? Kann Marketing wirklich glücklich machen? Und wenn ja wie? Frau Niedermeier greift diese Fragen auf und zeigt Ihnen die Highlights aus der Glücksforschung der Psychologie, Philosophie und Soziologie. Hierbei analysiert sie den Zusammenhang zwischen Glück und Konsum, und entwickelt eine theoretisch fundierte Skala für das Konstrukt "Kundenglück", die in der Marktforschung eingesetzt werden kann.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po niemiecku Sozialwissenschaften, Recht, Wirtschaft Wirtschaft Einzelne Wirtschaftszweige, Branchen

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: