Customer-Responsive Management - The Flexible Advantage / Libristo.pl
Customer-Responsive Management - The Flexible Advantage

Kod: 05081187

Customer-Responsive Management - The Flexible Advantage

Autor Frank Davis, Karl Manrodt

This book illustrates TQM concepts as they apply to service organizations where a product may or may not be involved. It addresses nine key management areas including cultivating relationships with customers and capacity managemen ... więcej

168.72


Dostępna u dostawcy w małych ilościach
Wysyłamy za 14 - 18 dni

Potrzebujesz więcej egzemplarzy?Jeżeli jesteś zainteresowany zakupem większej ilości egzemplarzy, skontaktuj się z nami, aby sprawdzić ich dostępność.


Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Więcej informacji o Customer-Responsive Management - The Flexible Advantage

Za ten zakup dostaniesz 99 punkty

Opis

This book illustrates TQM concepts as they apply to service organizations where a product may or may not be involved. It addresses nine key management areas including cultivating relationships with customers and capacity management.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

168.72


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: