Customer Service - Three Perspectives: All You Have to Know / Libristo.pl
Customer Service - Three Perspectives: All You Have to Know

Kod: 17529642

Customer Service - Three Perspectives: All You Have to Know

Autor David Peters

The problem with customer service is that it is often made out to be more complicated than it really is. Customer service should address the interests of both the business and the customer but this sometimes is more difficult than ... więcej

77.33


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy za 14 - 18 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Bon podarunkowy: Radość gwarantowana

Wzór bonu podarunkowegoDowiedz się więcej

Więcej informacji o Customer Service - Three Perspectives: All You Have to Know

Za ten zakup dostaniesz 45 punkty

Opis

The problem with customer service is that it is often made out to be more complicated than it really is. Customer service should address the interests of both the business and the customer but this sometimes is more difficult than it should be. The chief p

Szczegóły książki

77.33

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: