Kod: 04951079
Data Center Handbook provides the fundamentals, technologies, and best practices in designing, constructing and managing mission critical, energy efficient data centers. * The most comprehensive single source guide ever published ... więcej
Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Data Center Handbook provides the fundamentals, technologies, and best practices in designing, constructing and managing mission critical, energy efficient data centers. * The most comprehensive single source guide ever published in this field, with 36 chapters and over 350 illustrations written by 50 world class authors * Offers disaster management techniques and lessons learned from 2011 earthquake and tsunami in Japan, and 2012 Superstorm Sandy * Discusses international standards and requirements, with contributions from experts in the United States, Canada, United Kingdom, France, Sweden, Japan, Korea, and China
Kategoria Książki po angielsku Computing & information technology Databases Data warehousing
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )