Defusing Hostile Customers Workbook (Third Edition2010) / Libristo.pl
Defusing Hostile Customers Workbook (Third Edition2010)

Kod: 01345906

Defusing Hostile Customers Workbook (Third Edition2010)

Autor Robert Bacal

Learn to: save time dealing with unreasonable customers reduce intensity of customer anger increase safety of employees and customers reduce stress related to angry customers convey image of constructive caring to government custo ... więcej

179.40


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy za 14 - 18 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Bon podarunkowy: Radość gwarantowana

Wzór bonu podarunkowegoDowiedz się więcej

Więcej informacji o Defusing Hostile Customers Workbook (Third Edition2010)

Za ten zakup dostaniesz 105 punkty

Opis

Learn to: save time dealing with unreasonable customers reduce intensity of customer anger increase safety of employees and customers reduce stress related to angry customers convey image of constructive caring to government customers even when they are ab

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

179.40

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: