Delivering Customer Value through Procurement and Strategic Sourcing / Libristo.pl
Delivering Customer Value through Procurement and Strategic Sourcing

Kod: 05338127

Delivering Customer Value through Procurement and Strategic Sourcing

Autor Yusen Xia, Walter Wallace

This is the complete executive's guide to driving sustainable competitive advantage and mitigating risk in today's complex supply networks. Two of the field's leading consultants show senior managers how to apply advanced strategi ... więcej


Niedostępna

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Delivering Customer Value through Procurement and Strategic Sourcing

Opis

This is the complete executive's guide to driving sustainable competitive advantage and mitigating risk in today's complex supply networks. Two of the field's leading consultants show senior managers how to apply advanced strategic sourcing to significantly improve your supply chain's efficiency, effectiveness, and sustainability. Drawing on their cutting-edge research, Yusen Xia and Walter L. Wallace help you go beyond mere cost-cutting and contract management to redesign and orchestrate your entire multi-tier supply chain. Wallace and Xia present powerful case studies and lessons from UPS, Coca-Cola, Home Depot, Shaw Industries, and other pioneers. You'll learn how to: * Bring together the multiple business disciplines whose work impacts sourcing and procurement * Use strategic sourcing techniques to create a more sustainable supply chain * Integrate the use of emission permits into your strategic sourcing programs * Manage procurement when the cost of raw materials fluctuates widely * Effectively utilize financial hedging in strategic sourcing * Deepen your understanding of contemporary buyer-supplier relationships * Implement strategic lead-time management * Increase visibility as a way to become more demand-driven * Take advantage of recent advances in e-sourcing and e-procurement * More effectively manage risk and uncertainty in your supply network * Make better outsourcing/insourcing decisions in global supply chains If you're a senior manager who wants to transform sourcing and procurement into a key competitive differentiator, this book will help you deliver the goods.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: