Delivering Impact with Digital Resources / Libristo.pl
Delivering Impact with Digital Resources

Kod: 05116399

Delivering Impact with Digital Resources

Autor Simon Tanner

This practical guide gives you the tools to effectively measure the impact of digital content for library, museum, archive and media-based memory organisations. Measuring the impact of digital content and how it affects the variou ... więcej

497.98

Dostępność:

50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.
Przeszukamy cały świat

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Delivering Impact with Digital Resources

Za ten zakup dostaniesz 292 punkty

Opis

This practical guide gives you the tools to effectively measure the impact of digital content for library, museum, archive and media-based memory organisations. Measuring the impact of digital content and how it affects the various benefiting communities will lead to improved evidence-based decision making and sustainability planning in organisations and by national policy makers and funders. Part One of this book debates the key issues driving sustainability and investigates the pressures on assessing and delivering impact. It sets these in the context of a changing digital landscape beset by disruptive technologies and economic uncertainty. The book considers the role of value in memory organisations and how they reach value judgments for digital content and how their stakeholders respond. Part Two provides the reader with a complete Balanced Impact Value Model (BIVM) for demonstrating that impact is delivered by digital resources. The model is presented in five clear stages supported by a comprehensive set of methods, tools and case studies/scenarios. Readership: Information professionals, policy makers and funding bodies in libraries, museums, archives and media-based memory organisations.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Reference, information & interdisciplinary subjects Library & information sciences IT, Internet & electronic resources in libraries

497.98

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: