Designing Women / Libristo.pl
Designing Women

Kod: 04764851

Designing Women

Autor Ruth Artmonsky

Although it is recorded that women working in advertising and publicity had begun to come together for mutual support soon after World War 1, little is known of their individual contributions to the industry. Despite the range of ... więcej

86.09

Dostępność:

50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.
Przeszukamy cały świat

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Designing Women

Za ten zakup dostaniesz 50 punkty

Opis

Although it is recorded that women working in advertising and publicity had begun to come together for mutual support soon after World War 1, little is known of their individual contributions to the industry. Despite the range of literature on the history of British advertising, women have received only cursory mention and only occasional illustration. Yet some of the earliest British advertising agencies were run by women executives, such as Ethel M.Wood of Samson Clark; additionally, some of the most important and prolific graphic artists were women, such as Dora Batty for London Transport, Dorrit Dekk for the Orient Line and Daphne Padden for the bus companies. Designing Women tells of the contribution of some of these pioneering women and their undeniable place, in advertising history.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Media, information & communication industries

86.09

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: