Die Entwicklung des franzoesischen Fernsehens vom Staatsmonopol zum dualen System / Libristo.pl
Die Entwicklung des franzoesischen Fernsehens vom Staatsmonopol zum dualen System

Kod: 14266405

Die Entwicklung des franzoesischen Fernsehens vom Staatsmonopol zum dualen System

Autor Martin Meise

Auch in Frankreich wurden in den vergangenen zehn Jahren private Fersehprogramme als Konkurrenz zu den staatlichen Anbietern zugelassen. Die vorliegende Studie untersucht neben den kultur- und industriepolitischen Zielsetzungen de ... więcej

518.42

Zwykle: 545.59 zł

Oszczędzasz 27.17 zł


Dodruk
Termin nieznany

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Die Entwicklung des franzoesischen Fernsehens vom Staatsmonopol zum dualen System

Za ten zakup dostaniesz 303 punkty

Opis

Auch in Frankreich wurden in den vergangenen zehn Jahren private Fersehprogramme als Konkurrenz zu den staatlichen Anbietern zugelassen. Die vorliegende Studie untersucht neben den kultur- und industriepolitischen Zielsetzungen des Staates und dem Ausmaß der politischen Einflußnahme auf die gesamte Fernsehlandschaft auch die Gestaltung der juristischen Rahmenbedingungen sowie Probleme der Rundfunkaufsicht und die ökonomische Entwicklung der einzelnen Programmveranstalter. Wegen seiner hervorgehobenen Bedeutung für die französische Medienpolitik gilt dem Sektor der Programmproduktion besondere Aufmerksamkeit. Nicht zuletzt leistet diese Arbeit eine Positionsbestimmung französischer Unternehmen auf einem zunehmend grenzenlosen und sich weiter ausdehnenden audiovisuellen Markt.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po niemiecku Sozialwissenschaften, Recht, Wirtschaft Politikwissenschaft Staatslehre und politische Verwaltung

518.42

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: