Kod: 02395204
Entrepreneur and maverick marketer Hieatt reveals the intuitive principles at the heart of any great purpose-driven brand, and show the reader how they can apply them to their own. Hieatt has spoken at Apple, Google and other succ ... więcej
57.35 zł
Potrzebujesz więcej egzemplarzy?Jeżeli jesteś zainteresowany zakupem większej ilości egzemplarzy, skontaktuj się z nami, aby sprawdzić ich dostępność.
Za ten zakup dostaniesz 34 punkty
Entrepreneur and maverick marketer Hieatt reveals the intuitive principles at the heart of any great purpose-driven brand, and show the reader how they can apply them to their own. Hieatt has spoken at Apple, Google and other successful companies. Part of the new "Do" series of practical guides.
Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing
57.35 zł
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )