Does Success Breed Success?: Effects of News and Advertising on Corporate Reputation / Libristo.pl
Does Success Breed Success?: Effects of News and Advertising on Corporate Reputation

Kod: 13359541

Does Success Breed Success?: Effects of News and Advertising on Corporate Reputation

Autor May-May Meijer

Studies of the effects of media coverage on corporate reputation are scarce. This book is devoted to the topic, which also includes a discussion of the effects of advertising on reputation. It shows why negative news can lead in s ... więcej


Niedostępna

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Does Success Breed Success?: Effects of News and Advertising on Corporate Reputation

Opis

Studies of the effects of media coverage on corporate reputation are scarce. This book is devoted to the topic, which also includes a discussion of the effects of advertising on reputation. It shows why negative news can lead in some circumstances to a better reputation and why a company should not always try to profile itself on each issue. Media coverage about eight different companies and two sectors are analyzed along with the reputation of these organizations and sectors.

Szczegóły książki

250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: