Doing Business in the US / Libristo.pl
Doing Business in the US

Kod: 04894926

Doing Business in the US

Autor Lawrence B. Landman

To succeed in the US, non-American managers must understand the basics of American law. Doing Business in the US uses marketing strategy to identify the areas of American law which have the greatest impact on a firm s success or f ... więcej


Niedostępna

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Doing Business in the US

Opis

To succeed in the US, non-American managers must understand the basics of American law. Doing Business in the US uses marketing strategy to identify the areas of American law which have the greatest impact on a firm s success or failure. It then explains these areas of law clearly and concisely. The book is written for managers, and contains no jargon. It is written for non-Americans, and explains the law from the perspective of someone living outside the United States. Doing Business in the US helps managers answer questions such as: How will US product liability laws affect my business? Why should I agree to mediate a dispute? How much will it cost my firm if it violates a contract? Will a license agreement allow me to earn profits from the US while still avoiding the risks and costs of entering the market directly? How can I ensure that someone will not sue my firm based on the actions of the firm s American sales agent? At a fraction of the cost, the author offers the same advice an attorney would give in an initial consultation. The book therefore allows managers to quickly ask attorneys and business associates insightful questions, and thus save time and money. Written in highly accessible English, Doing Business in the US is the first book any executive, business strategist, or entrepreneur should read to understand how the law affects, or will affect, his or her American business.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Law Laws of Specific jurisdictions Company, commercial & competition law


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: