Kod: 12932719
TOYOTA. Nazwa tozsama z wielkoscia - swiatowej klasy samochody i myslenie zmieniajace reguly gry w biznesie. Toyota ponosi ogromne naklady inwestycyjne, aby uwaznie wyselekcjonowac, a nastepnie wyksztalcic przywodcow, ktorzy wpisz ... więcej
Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
TOYOTA. Nazwa tozsama z wielkoscia - swiatowej klasy samochody i myslenie zmieniajace reguly gry w biznesie. Toyota ponosi ogromne naklady inwestycyjne, aby uwaznie wyselekcjonowac, a nastepnie wyksztalcic przywodcow, ktorzy wpisza sie w jej unikalna filozofie i kulture. Jak wyjasniaja autor Drogi Toyoty, Jeffery Liker oraz byly dyrektor Toyoty, Gary Convis, dzieki takiemu podejsciu do przewodzenia firmie, uznany producent samochodow rozbudzil potrzebe dazenia do doskonalosci na kazdym poziomie organizacji. To pozwala na: staly wzrost: Toyota zwieksza rentownosc nieprzerwanie od 58 lat - zwolnila jedynie w roku 2008 w obliczu swiatowej recesji, kryzysu wadliwych samochodow i najtragiczniejszego trzesienia ziemi, ktore nawiedzilo Japonie; niewyczerpana pomyslowosc: podejscie Toyoty do innowacyjnego myslenia i rozwiazywania problemow przynosi rezultaty w postaci czolowych miejsc w rankingach i rzeszy niezwykle zadowolonych klientow, a jednoczesnie pozwala firmie na zregenerowanie sil po trzech kryzysach, ktore ja dotknely w krotkich odstepach czasu; zbudowanie silnej marki i szacunku: reputacja Toyoty miala kluczowe znaczenie dla zdolnosci firmy do przetrwania kryzysu wadliwych samochodow - burzy medialnej z roku 2010. A coz to byla za burza! Jednak statek, ktory wedlug niektorych osob zdawal sie tonac, znow wyplywa na szerokie wody. Mozliwe, ze kultura Toyoty stracila wtedy na sile, lecz przywodztwo bylo jak latarnia wskazujaca droge powrotna. W rzeczywistosci, jak pisze Liker, firma "stanowi prawdopodobnie jeszcze lepszy model szczuplego przywodztwa niz kiedykolwiek wczesniej". Na potwierdzenie tych slow Toyota za niedlugo obchodzic bedzie osiemdziesieciolecie ciaglego rozwoju i innowacji. A jednak wedlug magazynu Industry Week jedynie 2% firm stosujacych Lean moze pochwalic sie dlugoterminowymi sukcesami. To, czego brakuje pozostalym 98% to ujednolicone metody i spojna filozofia lezace u podstaw przywodztwa.
Kategoria Książki po polsku Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne Ekonomia Organizacja i zarządzanie. Biznes
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )