Dynamika zespolow pracowniczych w przedsiebiorstwie uslugowym / Libristo.pl
Dynamika zespolow pracowniczych w przedsiebiorstwie uslugowym

Kod: 12894991

Dynamika zespolow pracowniczych w przedsiebiorstwie uslugowym

Autor Monika Budnik

Wspolczesne miejsce pracy bogate jest w zjawiska osadzone w interakcjach, czyli oddzialywaniu jednych ludzi na drugich. W kontekscie wykonywania pracy, ktora jest dobrem szczegolnie cennym w gospodarce jej deficytu, istotna okazuj ... więcej


Niedostępna

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Dynamika zespolow pracowniczych w przedsiebiorstwie uslugowym

Opis

Wspolczesne miejsce pracy bogate jest w zjawiska osadzone w interakcjach, czyli oddzialywaniu jednych ludzi na drugich. W kontekscie wykonywania pracy, ktora jest dobrem szczegolnie cennym w gospodarce jej deficytu, istotna okazuje sie wiedza na temat interakcji i konfliktow w zespolach pracowniczych. W tej ksiazce zaprezentowana zostanie specyfika zespolu pracowniczego jako wspolczesnego podmiotu z perspektywy socjologicznej obserwacji w przedsiebiorstwie motoryzacyjnym. Niezaleznie od roli pracownika biura obslugi klienta, klienta czy wlasciciela przedsiebiorstwa przydatna okazuje sie umiejetnosc szybkiego interpretowania relacji w zespole. Prognozowanie zachowan pracownikow, obserwacja i zdolnosc definiowania problemow pomiedzy przelozonym a zespolem lub wspolpracownikami staja sie cennym zrodlem takze dla zarzadzajacych motywacja zespolow, kreujacych strategie przedsiebiorstw lub organizacji. Biuro obslugi klienta jako podmiot, na ktorym skupia sie autorka tej ksiazki, laczy w sobie interakcje oraz dynamiczne zjawiska w obrebie struktury zespolu. W dzisiejszej rzeczywistosci rynkowej zespoly obslugi klienta oferuja sprzedaz uslug, ale takze prowadza obsluge uslug posprzedaznych (reklamacje, serwisy, sprzedaz uslug dodatkowych). Wszystko to dokonuje sie w kontekscie ekonomicznych celow, standardow jakosci i zadowolenia klienta z dostepnosci uslug. Z perspektywy interakcji zespoly pracownicze to esencja rytualow interakcyjnych, ktore dokonuja sie w ramach korporacyjnych standardow i relacji wyznaczonych scenariuszami zachowan, ktore kryja w sobie dramaturgie zasad wyznaczajacych pozycje jednostki w zespole. Wnioski i konkluzje z tej pracy dedykowane sa wszystkim tym, ktorzy poszukuja refleksji nad konfliktami zespolowymi lub szukaja wiedzy na temat zjawisk w obszarze zespolow pracowniczych w socjologicznej perspektywie.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po polsku Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne Psychologia. Psychoterapia Osobowość. Samorealizacja. Kariera


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: