Kod: 12894991
Wspolczesne miejsce pracy bogate jest w zjawiska osadzone w interakcjach, czyli oddzialywaniu jednych ludzi na drugich. W kontekscie wykonywania pracy, ktora jest dobrem szczegolnie cennym w gospodarce jej deficytu, istotna okazuj ... więcej
Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Wspolczesne miejsce pracy bogate jest w zjawiska osadzone w interakcjach, czyli oddzialywaniu jednych ludzi na drugich. W kontekscie wykonywania pracy, ktora jest dobrem szczegolnie cennym w gospodarce jej deficytu, istotna okazuje sie wiedza na temat interakcji i konfliktow w zespolach pracowniczych. W tej ksiazce zaprezentowana zostanie specyfika zespolu pracowniczego jako wspolczesnego podmiotu z perspektywy socjologicznej obserwacji w przedsiebiorstwie motoryzacyjnym. Niezaleznie od roli pracownika biura obslugi klienta, klienta czy wlasciciela przedsiebiorstwa przydatna okazuje sie umiejetnosc szybkiego interpretowania relacji w zespole. Prognozowanie zachowan pracownikow, obserwacja i zdolnosc definiowania problemow pomiedzy przelozonym a zespolem lub wspolpracownikami staja sie cennym zrodlem takze dla zarzadzajacych motywacja zespolow, kreujacych strategie przedsiebiorstw lub organizacji. Biuro obslugi klienta jako podmiot, na ktorym skupia sie autorka tej ksiazki, laczy w sobie interakcje oraz dynamiczne zjawiska w obrebie struktury zespolu. W dzisiejszej rzeczywistosci rynkowej zespoly obslugi klienta oferuja sprzedaz uslug, ale takze prowadza obsluge uslug posprzedaznych (reklamacje, serwisy, sprzedaz uslug dodatkowych). Wszystko to dokonuje sie w kontekscie ekonomicznych celow, standardow jakosci i zadowolenia klienta z dostepnosci uslug. Z perspektywy interakcji zespoly pracownicze to esencja rytualow interakcyjnych, ktore dokonuja sie w ramach korporacyjnych standardow i relacji wyznaczonych scenariuszami zachowan, ktore kryja w sobie dramaturgie zasad wyznaczajacych pozycje jednostki w zespole. Wnioski i konkluzje z tej pracy dedykowane sa wszystkim tym, ktorzy poszukuja refleksji nad konfliktami zespolowymi lub szukaja wiedzy na temat zjawisk w obszarze zespolow pracowniczych w socjologicznej perspektywie.
Kategoria Książki po polsku Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne Psychologia. Psychoterapia Osobowość. Samorealizacja. Kariera
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )