Edge / Libristo.pl
Edge

Kod: 01203767

Edge

Autor Allen P. Adamson

In The Edge , Allen Adamson examines how leading brands maintain their dominance in the market by looking at the challenges facing the biggest brands today. He reveals the guiding principles employed to ensure the message stays fo ... więcej


Niedostępna

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Edge

Opis

In The Edge , Allen Adamson examines how leading brands maintain their dominance in the market by looking at the challenges facing the biggest brands today. He reveals the guiding principles employed to ensure the message stays focused, remains clear, and continues to drive a brand to the top of the market. §§

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: